система онлайн бронювання

Шість кроків до поліпшення ефективності роботи готеля

Гнучкість та здатність піти на компроміс – ключові позиції у провадженні готельного бізнесу, зазначають економісти. Для компактних готелей та дрібних готельних мереж ведення гнучкої, лояльної до гостей політики – менша складність, ніж її застосування для глобальних готельних операторів.

Гостинність, високий рівень адаптивності та орієнтація на зміни – основа політики бутік-готелю «Централь» компанії «Papa&Mama».

Міжнародні спеціалісти називають шість кроків у цьому напрямку:

  1. Дослідження досвіду конкурентів у тотожний сфері. При цьому, пунктом для збору інформації називають холи та рецепшни готелей конкурентів, де можна слухати, питати, вивчати персонал. Такий підхід до моніторингу конкурентів є доволі агресивною стратегією, втім його ефективність є у рази вищою за звичайні обзвони та вивчення сайтів готелей.
  2. Намагання зберігати постійний штат працівників. Плинність кадрів – найбільша проблема сфери обслуговування. Рекрутингові компанії пропонують водночас формування критеріїв внутрішнього рейтингу працівників за рівнемїх цінності для компанії. Відповідно певний відсоток штату завжди у групі ризику у випадку скорочень. Топ-працівники завжди мають право розраховувати на підвищення і кар’єрний ріст. В цьому сенсі готельні мережі можуть запропонувати своїм працівникам дещо більше.
  3. Тестування щоразу нових прийомів та підходів операційної діяльності. Це стосується питань обслуговування номерів, стандартизації прибирання, оптимізації бронювання. Загальновідомі системи та внутрішні програми лояльності повинні якісно співіснувати, не створюючи технічних конфліктів. Це стосується і додаткових послуг: наприклад, з часу відкриття питання сніданків у готелі «Централь» переглядалося більше шести разів, орієнтуючись на відгуки гостей та внутрішній попит.
  4. Моніторинг основних показників діяльності готеля: іншими словами, і Но знайти золоту середину у питанні витрат на утримання готелю та його персоналу.
  5. Регулярні перемовини щодо змін у постійно діючих контрактах. Постачальники часто готові переглядати ціни, щоби зберегти постійного клієнта.
  6. Використання усіх можливих способів для просування свого готелю, що стосується як програм мотивації гостей, так і маркетингу. Сучасний готельний бізнес пропонує новітні маркетингові інструменти чи не щомісяця, тож можна тестувати їх і обирати найбільш дієві.

Шість кроків до поліпшення ефективності роботи готеля

© 2018 Централь